Post-covid strategija i priprema za novu normalnost
Sigurno je jedno, da sve ono što sledi nakon pandemije u mnogome će biti oblikovano onim što se dešavalo tokom nje. Priprema je neophodna. Posebno za one koji žele da povrate svoje poslovne pozicije, da zadrže stare i pridobiju nove klijente. Tokom oporavka, što smo već napomenuli, slušamo svoje korisnike da bi saznali kako najtačnije da usavršimo sopstveni biznis. Da otkrijemo kako da u post-covid eri “spakujemo” ono što nudimo našim kupcima na najefikasniji mogući način.
Sledi lista konkretnih saveta:
• Fokusirajte se na potrebe svojih korisnika. Prilikom kreiranja sadržaja nastojte da odgovorite na pitanje: ”Da li će to pomoći mojim korisnicima?”
• Budite na raspolaganju svojim korisnicima za sva dodatna pitanja, sugestije i potrebe
• Pripremite se na adaptaciju na nove vanredne okolnosti koje donosi post-covid budućnost u kontekstu nove normalnosti koja će biti nametnuta kao posledica pandemije
• Utvrdite sadržaj koji će doneti novu vrednost, koji će napraviti razliku u smislu jedinstvene ponude ili poruke koja će pojačati interaktivnost korisnika
• Koristite više korisnih podataka i informacija u službi podrške korisnicima
• Nastavite sa kreiranjem sadržaja koji će vam pomoći dugoročno dobre pozicije u pretraživačima (SEO)
• Redovno ažurirajte listu čestih pitanja korisnika
• Uvedite duple kontrole sadržaja kako bi izbegli neadekvatne ili osetljive teme
• Kreirajte kampanje koje će vam doneti nove pratioce na mrežama ili uvećati zajednicu koja vas prati
Konačna preporuka koja objedinjuje gotovo sve navedene je promišljanje o tome koji su to izazovi sa kojima će se suočiti vaša publika nakon pandemije. Koje su to informacije koje će im biti potrebne? U skladu sa tim oblikujte svoju digitalnu strategiju za doba posle krize, podešavajte svoje online kanale i razmišljajte o sadržaju koji će moći da odgovori na sva ta pitanja.
povratak na BLOG