Google oglašavanje

Šta je Google oglašavanje i kako funkcioniše?

Google Ads, odnosno Google oglašavanje je platforma koja predstavlja najefikasniji servis za oglašavanje na Internetu.

Sistem je postavljen tako da se plaća tek kada internet korisnik klikne na vaš oglas koji mu se prikazao nakon što je u pretrazi ukucao jednu od brojnih ključnih reči koje ste prethodno odabrali i postavili u parametre vaše reklamne objave. Od brojnih prednosti koje ima Google reklamiranje najvažnije su kontrola budžeta u realnom vremenu i visoko instant pozicioniranje u rezultatima google pretraga. Ukoliko se svi parametri kod Google oglašavanja podese adekvatno, reklama se može naći u vrhu rezultata svih pretraga, često i na prvom mestu.

Veliko iskustvo, znanje i stručnost naših eksperata omogućiće Vam da internet korisnici pronađu baš Vas i Vaš biznis u rezultatima tih  pretraga. I to baš onda kada im je Vaš proizvod ili usluga potrebna

Prednosti korišćenja Google Ads platforme (do skora poznate kao Google AdWords) su gotovo nemerljive u odnosu na druge poznate sisteme. Sa Google oglašavanjem postižete fascinantnu vidljivost, precizno ciljanje ili targetiranje i gotovo neograničenu merljivost. Najveća prednost reklamiranja na Google je u tome što vas Google postavlja baš tamo gde većina ljudi (internet korisnika) odlazi da bi pronašlo ono što traži na internetu. O snazi Google reklamiranja, odnosno čitavog sistema Google oglašavanja, govori i podatak da se ljudi svakog dana više od tri milijarde puta dnevno obraćaju Google-u za odgovore na svoja pitanja.

jedna kampanja nadoknađuje godine uloženog truda

Googla Ads pay-per-click model (plaćanje po kliku) ima ogromne prednosti u odnosu na sve poznate načine oglašavanja. Rezultate koje možete postići jednom Google Ads kampanjom može da nadoknadi čak i godine uloženog truda i novca u organski (prirodni) rast. Adekvatno osmišljena i postavljena kampanja lansiraće vas na sam vrh Google pretraga. Što je još važnije desiće se najpre klikovi, a potom i novi klijenti, korisnici, što u krajnjem zbiru znači da je cilj dostignut i time opravdan budžet. Konačno, kao šlag na torti je precizna merljivost tog uspeha i sve to zajedno, razume se, uz profesionalnu podršku eksperata agencije Neana.

optimalna strategija za svaku kampanju

Kako bi svi prethodno postavljeni ciljevi bili dostignuti u skladu sa potrebama vašeg biznisa i ciljne grupe koju targetiramo kampanjom, Neana eksperti za Google oglašavanje upoznaće vas sa potencijalima vašeg brenda, usluge ili proizvoda koji nudite. Kreiramo projekcije minimalnih i optimalnih rezultata u skladu sa budžetima i predlažemo strategiju koja će zadovoljiti svaki zahtev. U skladu sa podacima iz našeg istraživanja tržišta i svim prethodno prikupljenim relevantnim podacima iz internet okruženja od značaja za buduću kampanju, kreiramo strategiju (budžet, reklamno rešenje, dinamika, izbor mreže – Google pretraživačka ili Google prikazivačka – search ili display, ili njihova kombinacija) koju najpre testiramo, a potom i primenjujemo. Naravno, kako bi se postigao maksimalni učinak.

projekcija povrata uloženog
novca

Najvažnjiji očekivani efekat za svaki biznis je povrat uloženog, poznatiji kao ROI (Return on Investment). Ovo je najvažniji rezultat kako za vlasnike biznisa, tako i za svakog marketing eksperta. U slučaju Google oglašavanja uz našu stručnu pomoć taj učinak podižemo na maksimum, a samim tim i učinak Vašeg poslovanja. Od Neana ekspertskog tima za Google Ads dobijate projekcije za svaki budžet pre početka svake kampanje, a na osnovu dosadašnjeg iskustva i znanja i realne garancije minimalnih očekivanih rezultata za svaku pojedinačnu kampanju. Sa svakom novom kampanjom do maksimuma optimizujemo i rezultate i učinak za opredeljeni budžet.

Google oglašavanje